Melodifestivalen är ju faktiskt sämst

Hej igen!
Igår var jag hos Felicia med Ebba och såg på melodifestivalen. Kul! Fast egentligen ser jag bara på det för att det har blivit som en tradition
, man måste ju som veta vem som vinner och så, men jag röstar aldrig. Sen satte vi oss vid datorn och såg på klipp på youtube och skrattade ihjäl oss. :P Men efter ett tag satt felicia och chattade med nån kille från stockholm resten av kvällen... Och en väldigt skum kille från uppsala eller nåt. Han var inte så trevlig. :P
Nu känns det lite jobbigt att skolan börjar igen imorn, fast en fördel är ju att det är sista veckan innan sportlovet! Då ska jag med Felicia och Ebba till hennes stuga i Tärna! LÄNGTAR! :D Fast jag missar när jag ska rida Casse.. :( Men jag kanske kan byta dag. Hoppas det.

En bra låt: Dont worry be happy med Bobby Mcferrin :)

bye!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag håller mef melodifestivalen SUGER:O men man ser ändå för att det är tradition :P

2009-02-23 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0