Lillemannen

Hej igen! nu har jag kommit hemfrån ridningen, och Anna ( min ridlärare) hade lovat att jag skulle få Wendy idag. Jag gick dit och var värsta lycklig, jag ba JAAA jag ska ha Wendy idaaaag! men sen när jag kom dit, då stog det Bon Jovi på mig! Han är inte hemsk, men om man jämför är han inte så... fin. :P
Senare så upptäckte vi att hon som skulle ha Lilleman inte var där, så jag gjorde i ordning och tog över honom. Jag var typ livrädd först, men när jag väl var uppe var det inte så hemskt. Jag upptäckte iallafall att han är jättefin och trevlig, och han har definitivt en topp-tre plats! :D

En bild på Wendy!

En bra låt: get over it med OK Go
lyssna på den! :D

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0